Jumaat, 26 April 2013

RAJA PENUNDUK


Raja Penunduk ini adalah DIJAMIN 300% keasliannya. Ianya bukan sintetik ataupun di varnish serta sebagainya. Kalau tak percaya boleh dibakar, andai berbau plastik maka kami akan pulangkan 3X ganda maharnya. Ianya telah tamat peringkat ritual pertapaan selama 44 hari serta telah diuji keampuhannya selama sebulan Blogger memakainya sendiri..

KHASIATNYA:
  1. Menundukkan sebarang musuh atau pihak lawan.
  2. Melemahkan segala jenis suami atau isteri yang garang panas baran kepala angin, binatang berbisa, menggigit atau membaham seperti anjing yang garang, ular tedung, serta harimau.
Amat sesuai untuk dimiliki oleh Pasukan Penguatkuasa seperti Pasukan Kastam, Polis (termasuk Polis Hutan dan Polis Marin, VAT69 dan yang sewaktu dengannya), UPP, Imigresen, Pengawal Keselamatan, Penguatkuasa Majlis Agama Islam dan sebagainya dalam menjalankan tugas.

CARA PENGUJIANNYA:
  • Ikatkan Raja Penunduk ini pada bahagian hujung galah atau kayu yang panjang.
  • Bawakan galah atau kayu yang panjang ini menghala ke arah sebarang jenis ular berbisa, beruang, suami atau isteri yang sedang berang (huhuiii...).
  • Acukan pada bahagian atas kepalanya dengan Raja Penunduk ini. In syaa Allah ianya akan tunduk tidak mampu melawan atau menyerang anda sekalian. Kalau tak caya semasa suami atau Boy Friend mengamuk tu boleh ketuk (jangan kuat-kuat cian dia karang koma pulak) kepala dia dengan Raja Penunduk ni. Hahaaaaaa...........

MAHARNYA ADALAH RM 999.25

Tiada ulasan: